Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

2025.02.07 - zapytanie ofertowe na zakup i dostarczenie minikoparki gąsienicowej

Działając w imieniu i na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łambinowicach z siedzibą ul. Tadeusza Zawadzkiego 33, 48-316 Łambinowice składam zapytanie ofertowe na zakup i dostarczenie minikoparki gąsienicowej.

 

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do siedziby zamawiającego minikoparki gąsienicowej.

Planowany do zakupu pojazd winien spełniać następujące minimalne wymagania tj.

- rok produkcji nie starszy jak: 2021

- przebieg: nie więcej jak 3200 motogodzin

- ciężar roboczy min. 2600 kg

- kabina oszklona, ogrzewana

- moc silnika min. 17,6 kW

- głębokość kopania: min 2,80 m

- minimum 3 łyżki kopiące w tym skarpówka

- szybkozłącze

- silnik wysokoprężny (diesel)

- kolor: bez znaczenia

- książka serwisowa potwierdzająca naprawy i wymiany oraz przepracowane motogodziny

- w pełni sprawna do pracy (po pełnym serwisie – filtry, oleje sworznie, itd.)

- bez wycieków, bez luzów

 

Termin dostawy pojazdu do 3 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

Faktura VAT za zakup i dostawę pojazdu do siedziby zamawiającego płatna w terminie do 7 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.

 

Oferty proszę przesłać drogą e-mail na adres:   w nieprzekraczalnym terminie do godziny 14.00 dnia 11.02.2025 (wtorek)

 

Po złożeniu ofert sprzęt może zostać zweryfikowany przez zamawiającego pod kontem stanu technicznego oraz spełnienia  minimalnych warunków określonych w przedmiocie zamówienia.

 

Załączniki:

1. PDFNotatka z wyboru oferty z dnia 26.02.2025r. (307,45KB)

 

Dyrektor ZGK
/-/ Andrzej Mikucki